reklama

Dva pohľady na jedno

Stretli sme sa na ulici.Unavená z roboty som premýšľala, čo narýchlo na večeru."Ahóooj, to je náhoda, dobre, že Ťa vidím! Zrovna sa k Tebe večer chystám, potrebujem poradiť zopár maličkostí, ale je to veľmi súrne a horí mi to! A Ty máš tú firmu na poradenstvo, tak ..."- zakričí na mňa kašľajúc na to, že mám po fajronte a po ďalšej práci netúžim.Večer prišla. Tým jej maličkostiam som venovala ešte niekoľko ďalších večerov.Zakladala si firmu na upratovanie a nemala o ničom ani šajn."Máš to u mňa!" - zakričala mi potom medzi dverami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (122)

Potom prišla ešte zopárkrát. Pomôcť s daňami, s odvodmi, s faktúrami.

"Máš to u mňa" - nezabudla zakaždým s úsmevom povedať.

Nedávno som ju opäť stretla.

"Jéééj, to si Ty? Vieš strašne sa ponáhľam, ani neviem, kde mi hlava stojí. Firma sa mi rozbehla, mám teraz stále moc roboty, ani neviem, či stihnem večeru uvariť. Tak ahóooj!" - ešte mi stihla vyrozprávať ako sa jej darí a zamávala mi.

Tentoraz zabudla povedať to obvyklé "máš to u mňa":)

Mám zmysel pre (svojský) humor a tak na ňu kričím: "Prosím Ťa, potrebovala by som od Teba niečo. Vieš, je to dosť súrne, horí mi to!"

"A čo také, prosím Ťa? Ale dopredu Ti hovorím, že nič nesľubujem!" - otočila sa smerom ku mne.

"Je to len maličkosť, ale je to strašne súrne a horí mi to!" - v duchu sa usmievam spomenúc si na jej niekdajšie slová.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"A čo také máš, moja ...?"

"Vieš, potrebovala by som strašne súrne, ešte dnes večer umyť jedno okno, príde mi návšteva a keď už máš tú firmu na upratovanie ...." - odpovedám a mám pri tom problém nesmiať sa až tak, aby to bolo viditeľné:)

"Ti šibe? Však ja neviem, kde mi hlava stojí a ešte musím aj večeru navariť. A narobená som za troch koňov. Nechápem, akí až ľudia vedia byť hnusní... a od Teba by som to fakt nečakala." 

Asi som stratila priazeň jednej známej.

Keby to bola dobrá známa, tak o mne dobre vie, že umývanie okien a upratovanie je mojím koníčkom, s ktorým by som sa ani za svet nepodelila s nikým:) 

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu