reklama

Rodinné tradície

Sú prenosné, vďaka každému človeku v rodinke, ktorý je ich nositeľom, vďaka každému, ktorý sa im neubráni v rodokmeni ďalších prenositeľo-prenoscov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

V našej rodinke sú napr. také recepty na vianočné maškrtky, ktoré nevie pripraviť nikto iný, len ten, ktorý má na to talent, ... no keď mám povedať pravdu, tak sú to samé ženy.
Netreba ma znosiť pod samú zem, keď proste sa nenašli aj pečúci muži:) 
 

Napr. ja medzi pečúce ženy nepatrím. 

Keď niečo človek nerobí s láskou, ale len z nejakej povinnosti, tak to nikdy nie je ono.

To presne som ja.

Svoju lásku si šetrím ako taký drahokam, viem, že jej nemám na rozdávanie toľko ako niekto, kto sa ani nezastaví. 

Neviem si jej toľko navyrábať.

Viem, že keď sa vo mne neurodí sama, neprinútim ju k ničomu.

Možno aj preto ma niektorí majú radi a mnohí ani nie.

Každá láska má svoje limity. 
Oboma smermi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každý máme rodinné tradície. 
Naša rodinka niektoré aj dosť silné.

Od Vianoc do Vianoc sa stretávame. 

Najintenzívnejšie medzi Vianocami až do Silvestra. 

Však zas nejde len tak rýchlo pobehať dve republiky krížom-krážom.
No ono to nebolo o nič kratšie a rýchlejšie, keď tie dve republiky boli len jednou:)

No a s tými rodinnými tradíciami je to asi takto nejako:

Moje obidve dcéry pečú rady. 
Moje vnučky majú zatiaľ rady len to upečené. 
 

Ani na chvíľu som nikdy nezapochybovala, že pečenie dobrôt a aj rodinné recepty by neišli v rodinke ďalej a ďalej, aj keď ja som len taká prestupná stanica v tomto:) 

Omnoho viac by mi prekážalo, keby sa moje vnúčatá nevedeli tešiť a smiať sa a radovať sa ...zo života a aj z toho napečeného:)

Rodinné tradície životného optimizmu, radosti zo života, smiechu a veselosti nie sú zatiaľ ukotvené tak silno ako tie recepty na vianočné koláčiky. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keby som mala ten dar, že môžem .... tak by som to určite vymenila:)

Je to rovnako chutné ako tie sladkosti:)
 

 

 


 

 
 
 

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu