reklama

Rýchle, krátke dialógy zo života II.

1. Cestujem teraz vlakmi omnoho častejšie, lebo som to dostala ako danajský darček:) Čas vo vlaku využívam väčšinou na čítanie. Vyhľadávam miesta, kde nesedí nikto. Osobné vlaky nebývajú preplnené.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Tento pán evidentne vyhľadával miesto, kde niekto sedí. Natrafil na kupé, v ktorom som bola sama.
Vybral si miesto hneď vedľa mňa z možných ďalších voľných. 
Natrepal sa tak blízko mňa, až mi čumel do knihy a spýtal sa, čo čítam a či je tu voľné a môže si prisadnúť.
"Čítam knihu, voľné tu je a sadnúť si môžte" - odpovedám, knihu zatváram, nakladám na seba ruksak a odchádzam.
"Pani, pani, prečo odchádzate, veď mňa sa nemusíte báť, ja už som starý!" - prekvapene za mnou kričí.
"Však práve..." - zamrmlem si tak, aby ešte bolo počuť:) 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2. Môj muž si číta články na nete a hovorí mi: "Vieš, že vám hovoria zadarmisti?"
 "Komu?"- pýtam sa.
 "No vám, čo cestujú vlakmi zadarmo!" - odpovedá.

Ja so 4-ročnou vnučkou zrovna obedujeme, vnučka je zaujatá jedením a nič na to nehovorí, ani nijako nereaguje.

Poobede ideme na Červený Kameň, keď zaparkujeme, hovorím len tak ledabolo: "To je fajn, že sa tu za parkovanie neplatí."

Vnučka vykríkne:"Hurááá, my sme zadarmisti!". 

3. Prechádzam si trh v jednom severomoravskom mestečku. To nie je možné, všetko samá Čína! Skoro ako u nás:)

Konečne natrafím na pultík s prekrásnym hroznom, žltučké, zrelé akurát tak hneď vhodiť do úst. 
"Tiež z Číny?" - pýtam sa s úsmevom dúfajúc, že konečne niečo domáce.
"Ne, ne, žadna Čína, to je naše z Polska" - odpovedá mi pán. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak som si kúpila za polovičnú cenu ako u nás, hrozno bolo neskutočné dobré a doteraz som neprišla na to, ako to tí Poliaci vedia tak dobre robiť:) 

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu