reklama

Tiché domácnosti

Tichá domácnosť je v praxi môjho manželstva jav neznámy:) A vôbec nielen preto, že som ukecaná a že nevydržím nič nehovoriť. Mám svoje chvíle mlčanlivosti. Keď sa stane niečo nepríjemné, čo som neočakávala. Keď sa stane niečo príjemné, čo som neočakávala. Keď som unavená z nekonečnej roboty a premýšľam. Čo ešte ma čaká; či to, čo som spravila, bolo správne; či to, čo ešte ma čaká stihnem v čase, v ktorom stihnúť musím ... Chvíle mojej mlčanlivosti môjho muža vytočia z normálneho behu života:) Pýta sa ma, čo mi je, či náhodou nie som chorá, vyzvedá, čo sa deje ... proste má o mňa strach a obavy. A to pritom všetkom trvá moja mlčanlivosť maximálne zopár hodín. Zopár dní v žiadnom prípade, toľko by som nevydržala ... až tak dlho ... premýšľať :) S touto mojou vlastnosťou nevydržať dlho mlčať, ma nepripravenú zaskočila manželka bývalého kolegu. Medzi rečou mi vykvákala aj to, že už pol roka majú doma tichú domácnosť. To fakt ste spolu už pol roka neprekecli ani slovo? - neodolám neopýtať sa:) Čo! Keby šlo len o nejaké slovo! My spolu pol roka už ani nespávame! -  ústný výbuch jak hrom!:)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Zvedavica zvedavá som bola a spýtala som sa, že prečo...?

"Lebo si našiel robotu vyše 50 km od domu a chodí domov neskoro a niekedy v robote ostane aj na noc." - snažila sa mi vysvetliť.

"No a čo je na tom? Je na tom niečo zlé, čo Ti vadí?" - vyzvedám ďalej.

"To vieš, že mi vadí. Zarobí dosť veľa. Aj robota ho baví. Mohli by sme sa mať dobre. Ale nemáme sa." - vysvetľuje mi ďalej.

"A prečo...?" - pýtam sa.

"Lebo, vieš..., nemám sa s kým porozprávať, som stále sama doma ..." 

"A preto sa s ním nerozprávaš už pol roka aj vtedy, keď doma je ?" - nechápavá som.

"No práve preto ....lebo sa nemám s kým rozprávať vtedy, keď doma nie je." - odpoveď. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj ja mám robotu viac ako 50 km od domu.
Tiež ma často niet doma.
Ešte k tomu sa mi niekedy aj vtedy, keď doma som, nechce rozprávať.

Chvalabohu, že môj muž nie je až tak "nešťastný" z mojej neprítomnosti, že by ma "potrestal" manželským celibátom:))

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu