Keď prídu na návštevu moje dcéry, boli ako voľakedy, keď sme ešte mali spoločnú domácnosť, zvyknuté hrabnúť niekam do šuflíka, niekam do skrinky, do poličky a vedeli, kde čo nájsť...
Keď teraz už nechodia k nám domov tak často ako voľakedy, tak sa ma pri príležitostných návštevách a rannej hygiene pýtajú ( z kúpeľne do kuchyne ... :) )
"Mamikááá, kde máš nejaký krém?"
"Akýý krééém chceš?" - odkričím z kuchyne.
"Na šak hocijaký na ksicht" - odpoveď dcéry.
"Otvor hornú skrinku a tam uvidíš" - odpoveď moja.
"No ale tu máš také, že ja sa v tom až tak nevyznám.... Ahá, tento je na oči. No dobre, ale je duo. Že na horné viečka a na dolné viečka. Potom taký že na pery. Zas duo. Na kontúry pier a na výplň pier. Potom taký ďalší duo, že na noc a na deň ... mamikááá, nejaký normálny nemáš?"
No fakt, v tejto chvíli pripúšťam, že normálny človek sa v tom nemôže v tej rýchlosti zorientovať normálne.
"Mám! Mám aj normálny. Indulonu nechtíkovú." - odpovedám, ale nedopoviem, že tú používam len vtedy, keď si zabudnem vziať do kúpeľne okuliare a chcem použiť na všetko nejaký univerzálny krém:))
"Super! Tak to beriem ... ale... mamikááá, ty tu máš aj olivovú okrem tej nechtíkovej, tak ktorá je lepšia ...?"
A to "duo" pokračuje do nekonečna...
Lenže mne v hlave stále bliká ten nápad môjho muža, že by som mohla fungovať ako rušička reklamy:)
Veď ma dobre pozná. Dobre vie, že keď sa niečo mojím používaním nepokazí hneď v prvých troch dňoch, vydrží celú večnosť:)
Mám to, mám! Budem fungovať ako rušička všetkých duo výrobkov. Lebo ako ich užívateľ som odhalila ich hlavné negatívum: To prvé z dua sa minie dvakrát rýchlejšie ako to druhé z dua:).
Keď niekto chce mať fungujúce obidve duá, musí si kúpiť nový duovýrobok znovu... A o tom to je:)
Takže podávam svoj prvý reklamný vylepšovací nápad: Čo tak balzamík na pery dať na trh niekto ako prvý výrobca v mojom prvom duo nápade? Na hornú peru jeden a na dolnú peru druhý?:)
Prvý predbeh v mojich reklamných nápadoch už mám za sebou, niekto mi vyfúkol patent na duo toaleťák. Jeden pre ženy, druhý pre mužov. Dnes som v obchode s hrôzou zaregistrovala Lady toaletný papier:)
Ak ma už niekto v mojich ďalších reklamných duonápadoch predbehol, vzdávam sa svojich honorárov na doživotie a aj potom ešte na ďalších 70 autorských rokov:)) Samozrejme, že to myslím len tak nejako, že duo ...:)