reklama

Reklamné duotriky

Podľa mňa som totálne vhodný človek ako reklama proti reklame:))Niečo ako antireklama:)Každú reklamu buď ignorujem, alebo niektorú ne(každú) odprezentujem v sebe, vo svojom okolí, všade kam dočiahnem až tak, že fungujem ako antireklama:)Môj muž mi často hovorí, že sa mám ponúknuť nejakej reklamnej firme ako "rušička" reklamy:)No určite mu pomenovanie tejto pracovnej funkcie napadlo ako asociácia k rušičke vysielania  Slobodnej Európy, ktorá mala voľakedy sídlo v našej obci. (tá rušička:) )V terminológii reklamného partnera ako môjho prípadného budúceho zamestnávateľa alebo obchodného partnera by som mala v pracovnej zmluve uvedené ako náplň práce, že "zodpovedná za návrhy na optimalizáciu predložených reklamných predlôh a zároveň zodpovedná za ich aktiváciu do stavu účinného na reklamného užívateľa.":)No ako reklamný užívateľ už teraz viem svoje: Všetko, čo je v balení duo, je reklamný duoktrik:)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (58)

Keď prídu na návštevu moje dcéry, boli ako voľakedy, keď sme ešte mali spoločnú domácnosť, zvyknuté hrabnúť niekam do šuflíka, niekam do skrinky, do poličky a vedeli, kde čo nájsť...
Keď teraz už nechodia k nám domov tak často ako voľakedy, tak sa ma pri príležitostných návštevách a rannej hygiene pýtajú ( z kúpeľne do kuchyne ... :) )

"Mamikááá, kde máš nejaký krém?"
"Akýý krééém chceš?" - odkričím z kuchyne.

"Na šak hocijaký na ksicht" - odpoveď dcéry.

"Otvor hornú skrinku a tam uvidíš" - odpoveď moja.

"No ale tu máš také, že ja sa v tom až tak nevyznám.... Ahá, tento je na oči. No dobre, ale je duo. Že na horné viečka a na dolné viečka. Potom taký že na pery. Zas duo. Na kontúry pier a na výplň pier. Potom taký ďalší duo, že na noc a na deň ... mamikááá, nejaký normálny nemáš?"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No fakt, v tejto chvíli pripúšťam, že normálny človek sa v tom nemôže v tej rýchlosti zorientovať normálne.

"Mám! Mám aj normálny. Indulonu nechtíkovú." - odpovedám, ale nedopoviem, že tú používam len vtedy, keď si zabudnem vziať do kúpeľne okuliare a chcem použiť na všetko nejaký univerzálny krém:))

"Super! Tak to beriem ... ale... mamikááá, ty tu máš aj olivovú okrem tej nechtíkovej, tak ktorá je lepšia ...?" 

A to "duo" pokračuje do nekonečna...

Lenže mne v hlave stále bliká ten nápad môjho muža, že by som mohla fungovať ako rušička reklamy:)
Veď ma dobre pozná. Dobre vie, že keď sa niečo mojím používaním nepokazí hneď v prvých troch dňoch, vydrží celú večnosť:)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám to, mám! Budem fungovať ako rušička všetkých duo výrobkov. Lebo ako ich užívateľ som odhalila ich hlavné negatívum: To prvé z dua sa minie dvakrát rýchlejšie ako to druhé z dua:).

Keď niekto chce mať fungujúce obidve duá, musí si kúpiť nový duovýrobok znovu... A o tom to je:)

Takže podávam svoj prvý reklamný vylepšovací nápad: Čo tak balzamík na pery dať na trh niekto ako prvý výrobca v mojom prvom duo nápade? Na hornú peru jeden a na dolnú peru druhý?:)

Prvý predbeh v mojich reklamných nápadoch už mám za sebou, niekto mi vyfúkol patent na duo toaleťák. Jeden pre ženy, druhý pre mužov. Dnes som v obchode s hrôzou zaregistrovala Lady toaletný papier:) 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak ma už niekto v mojich ďalších reklamných duonápadoch predbehol, vzdávam sa svojich honorárov na doživotie a aj potom ešte na ďalších 70 autorských rokov:)) Samozrejme, že to myslím len tak nejako, že duo ...:)

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu