reklama

Och, vy naše úbožiatká milované!:-)

Hrozné je byť politikom, hrozné, strašné, príšerné! Pušky v noci vystreľujú len tak samé od seba, šťastím plačem, že ním nie som, to mi vážne netreba!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Mátajú ma nočné mory, že si len tak náhodoudám trošičku málo vínka - tak dve decia hneď z toho nabúram, dve promile nafúkam,to sú veci! Strašné veci!Taký chudák politik, toľko zrád sa naňho valí,zrovna teraz sa mu pľúcka zapália.Teraz, keď každý hlas je dobrý,ako si len, ako len bez neho si poradia?Nebojte sa, milí naši, veď sme tu my, len pre vás!My sa veru nedáme, udatne sa bránime!Ešte viac budeme robiť, platiť ešte vyššie dane, načo sú nám peniaze, načo, načo? Kašlať na ne!Radi vám ich dáme ešte viac a stále viac!Aj s letenkou (jednosmernou) na ... Mesiac!:-))) P.S.: Ja viem, že ste už tisíckrát čítali niečo podobné, ale aj tak mi to nedalo...:-)

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu