reklama

Môj priateľ gay

Jedného dňa prišla kolegyňa do práce a namiesto pozdravu mi hovorí: „Sestra sa ide rozvádzať. Včera si nečakane odskočila z roboty domov a nachytala muža v posteli ... s chlapom!“ Zastihlo ju to ako blesk z čistého neba po desiatich rokoch manželstva, po dvoch deťoch, milencom manžela bol ich dlhoročný spoločný kamarát. To bolo moje prvé spoznanie skutočne existujúceho konkrétneho gaya ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Dovtedy som síce vedela o ich existencii, ale len tak z počutia, z druhej alebo aj tretej ruky a nikdy to nebolo „zaručené“:-). Okrem toho, ľudia sexuálne orientovaní na to isté pohlavie mi nikdy nepripadali o nič výnimočnejší ako tí druhí. Nepripadali mi ani ako chorí, hoci som zopárkrát počula názor, že by im všetkým mali nariadiť povinnú liečbu. Možno mi ich bolo len trochu ľúto kvôli tomu, že so svojím milovaným (-ou) nebudú môcť mať potomkov, ale nijako extra ma to netrápilo:-). Keďže som v sebe prijala názor, že je to v súlade s prírodou a teda nie je to nič neprirodzené, hľadala som odpoveď, prečo...? Na veľa, preveľa iných otázok som nenašla odpoveď, ale na túto sa mi to podarilo celkom rýchlo:-). Povedala som si, že existencia homosexuálov je (možno) jedným z mnohých zákonov prírody zabezpečujúcich optimálny počet ľudí na Zemi. A hotovo! Viac som sa o homosexuálov nezaujímala!:-) Od rozvodu sestry mojej kolegyne kvôli homosexualite jej manžela uplynulo takmer 20 rokov. Doma sme si dali zaviesť internet. Onedlho potom písali v novinách, že Jaro Filip ešte pár minút pred svojou smrťou komunikoval na chate. Zo zvedavosti som si jeden vyhľadala a zoznámila sa tam s perfektnou partiou ľudí. Zvlášť dvaja chlapci ma veľmi zaujali. Dalo sa s nimi baviť na akúkoľvek tému, mali obrovský prehľad vo všetkom možnom, boli inteligentní, s úžasným zmyslom pre humor. Mám dve dcéry a „ponúkla“ som im voľné miesta zaťov:-) Dcéry ma skoro zahlušili!:-)). I keď vedeli, že to myslím len zo srandy, ale aj tak ...:-) Chlapci ma "prijali" za svoju svokru a už ma tak aj oslovovali:-). Po pár mesiacoch sme sa celá partia z chatu začali stretávať. Česi, Slováci, Poliaci ... Navštevovali sme sa vzájomne, partia sa zúžila na „skalných“ a časom sa s mojimi známymi zoznámili aj dcéry. S mojimi „zaťmi“ sa spriatelili, ale nič viac...!:-) Po jednej takejto návšteve u nás doma mi jeden zo „zaťov“ poslal sms: „Milá svokra, páčiš sa mi nielen Ty, páči sa mi aj „svokor“ a aj Tvoje dcéry. Rád by som sa stal vaším zaťom (už len kvôli tej fantastickej slivovici by to stálo za to!:-) ), ale práve preto, že vás mám rád, Ti poviem, že ja nie som na dievčatá ...Ak Ti to vadí, pochopím to...“Nezaváhala som ani sekundu! Ihneď som mu odpísala, že mi to vôbec nevadí, nemá prečo a že ho mám naďalej rada a vôbec nič to nemení na našom vzťahu.... Náš vzťah trvá už 5 rokov a môj „zať“ patrí k TOP priateľom môjho života. Naše priateľstvo nijako „neohrozuje“ moja heterosexualita a jeho homosexualita, ani náš švtrťstoročný vekový rozdiel, ani 700 kilometrová vzdialenosť našich bydlísk, ani to, že žijeme každý v inom štáte a dokonca ani to, že on slivovicu miluje a mne slivovica smrdí:-). Stretávame sa niekoľkokrát do roka a medzi stretnutiami využívame všetky dostupné spôsoby komunikácie. Prežívame spolu všetko, čím každý z nás žije. Napr. keď som vyčerpaná z práce (no, stáva sa:-) ), môj priateľ okamžite zakladá „Medzinárodnú agentúru na ochranu pracujúcich svokier“ a pomáha mi ako vládze!:-) Ja som s ním prežívala obdobie, keď túžil po láske a hľadal ju všemožným (pre mňa dosť neobvyklým) spôsobom. Pred poldruha rokom ju našiel a ja ju s ním prežívam pomaly tak, ako by bola moja vlastná:-). S mojím priateľom sa spriatelil aj môj muž a aj jedna z dcér. Keď bola u neho pár dní na návšteve, vrátila sa nadšená: „To bolo super! Išli sme spolu po ulici a keď išiel okolo nejaký pekný chalan, vzájomne sme ho hodnotili.“:-) Ale nielen preto bolo super. Môj priateľ proste je SUPER ČLOVEK!To, že som o ňom napísala do blogu práve teraz, možno trochu urýchlilo pripravované „opatrenie“ pápeža BENEDIKTA XVI a tak ma napadlo, či je naozaj potrebné nejako selektovať ľudí podľa sexuálnej orientácie...? Môj priateľ sa, našťastie, nechystá stať kňazom:-) Keď sme sa nedávno bavili s mojím mužom o problémoch rôznych sexuálnych orientácií, môj muž sa nakoniec zamyslel: „A bohvie, či aj ja som vôbec normálny. Nie som sexuálne orientovaný ani na ženy, ani mužov. Som sexuálne orientovaný výlučne na Teba!!:-))

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu