reklama

(Ne)vtipný príbeh zo života

Moja priateľka má manžela, ktorý je taký ten typický žgrloš. Peniaze suší na kontách, v rôznych hodnotných zbierkach obrazov, v cenných knihách. Čo sa týka praktického života s ním, je to na zasmiatie:-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (480)

Keď oslavoval okrúhlicu (60 rokov), pozval dcéry a manželku do reštaurácie.
To povedal on pri pozvaní. 
Dievčatá a manželka prišli nahodené ako sa patrí, upravené, mejkap, účes, slávnostné oblečenie. 
Keď sadli do auta, odviezol ich na nejaké výletné miesto, kde sa sedelo len vonku pri takom obyčajnom drevenom stole s lavicami, skoro spadli z nôh, keď to videli. 
Okolo samí pivkári, rodičia s deťmi pri malinovke a gulášovej polievke. 
Oslávenec objednal každému po malom pive a pečenú klobásku s uhorkou, horčicou a chlebíkom. Ešte zalievaná káva a ... koniec oslavy. 
Priateľka sa za neho hanbila ako pes, dcéry sa na tom pobavili, že však ho poznajú, tak nič nové pod slnkom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To je len úvod vykreslenia povahy hlavného "hrdinu" tejto príhody: 
Priateľka chodí roky rokúce nakupovať do najbližšieho supermarketu, kde ju už pomaly všetci poznajú. 
Ako dôchodkyňa je šetrná a rada nakupuje aj v akcii, však kto nie?
Do košíka uložila všetko, čo chcela, ale...ale to VŠETKO nevyložila na pult, ktorý s pomocou šikovných rúk pokladníčok napočíta to "cuzámen". 
Nechcene, poznám ju roky-rokúce, takovejch nejmíň 45+. 
Dievča to poctivé, ani len ťaháky na výške nikdy nemala, všetko vždy vedela súkať zo svojej múdrej hlavičky.
Nebudem zdržovať prípadných čitateľov, ostalo tam v tom košíku údené kolienko bravčové s akciovou nalepenou cenou. 
Jej manžel obdarený schopnosťou mimoriadnej šetrnosti všade a vždy a za každých okolností (čiže príšerne otravný žgrloš) prelúskal svojím jastrabím zrakom ako vždy účet a porovnával s nákupom, či jeho žienku hentí nadnárodní nenažraní nejako neodžubkali. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama


A čo zistil? 
Niečo ... fakt niečo ... úžasné! Tí okrádači bežných ľudí zabudli nablokovať do kasy údené kolienko v akcii za celých 2,42 €!
Potešil sa skoro ako nikdy v živote. 
Pochválil sa s tým potešením tej mojej priateľke a div nezatancoval Jánošíka od radosti:)

Moja priateľka mala z toho hmlu v očiach. 
Ako ja pôjdem do toho obchodu nabudúce?
Všetci ma tam poznajú.
Sú tam kamery, vidia to, že som to nezaplatila. 

Rozhodla sa jednoznačne!
"Pôjdem tam a prinesiem ten kúsok údeného kolena a nech mi ho nablokujú, zaplatím a bude pokoj."

Povedala to tomu svojmu. 
A on "že nikdy!!!". 

A ona "že áno, idem!"

A on, že "povedal som, že nikdy!"

Vybehol zo svojej pohody, vzal do ruky ten najbrúsenejší nôž a s výrazom Vikinga zarezal aj cez igelit do údeného kolena, vyrezal kusisko, strčil si ho víťazoslávne do úst a povedal:

" Tak teraz choď a reklamuj!". 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vzdala to. 

Takto "víťazia" niektorí muži nad niektorými ženami. 

 
 
 

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu