reklama

Akých ľudí milujem

Takých, ktorí mi vyrazia dych!Ktorí ma prekvapia tým, čo spravia.Prekvapia svojou reakciou. Takých úplne (ne)obyčajných... No napríklad:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

P.

Pochodil s mojou dcérou celé vychytené centrum jedného vychyteného európskeho veľkomesta.
Všetky najlepšie parfumérie. Jedna značka nad druhú.
Všade si nechal ukázať celé regály, kvantum najkvalitnejších parfémov.
Privoniaval, testoval, fajnšmekrovsky vyberal a hodnotil.

Keď to všetko absolvoval a dcéra bola zvedavá, ktorý parfém si vybral, povedal:
"No boli tam niektoré celkom zaujímavé, keď raz na to budem mať, možno si niektorý aj kúpim."

G.

Môj priateľ sa zamiloval.
Veľmi.
Až tak, že začal písať básne a po nociach sníval s otvorenými očami.
Kade chodil, tade myslel na svoju lásku, ani sa moc nedalo s ním baviť o inom.
Nesmierne som bola na ňu zvedavá.
Zopár mesiacov som musela svoju zvedavosť nejako prežiť.
Potom to konečne prišlo!
Vlastne prišli spolu obaja.
Z očí obidvoch tá zamilovanosť až kričala.
Úplne v pohode, bez najmenšieho zaváhania alebo niečoho podobného, mi povedal:
"Dovoľ, aby som ťa zoznámil s mojou láskou. Volá sa Jakub."

G.G.

Keď sme tak nedávno v jeden podvečer pri Neusiedler See kecali tak v skratke o živote a veciach okolo neho, povedala som:
"No áno, keď si to tak všetko uvedomím a porovnám, tak mi je jasné, že mám veľmi šťastný život. Mám toľko šťastia v živote, že ani netuším prečo. No možno to bude tým, že som niekedy v minulom živote bola veľmi dobrý človek..." :)

G.G. sa usmial a ani sa nijako dlhšie a hlbšie nezamyslel, kým mi odpovedal:

"V minulom živote možno ..." 

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu