reklama

(Ne)náhody

Niekto na náhody verí, niekto ani náhodou. Asi každému sa prihodí v živote niečo, o čom je presvedčený, že to nemohla byť náhoda.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (211)

Či už na náhody alebo na osud určený každému ešte pred narodením sú rôzne názory. Alebo aj hybridy, zmes oboch krajných názorov.

Mne sa tiež zopárkrát stalo, že som premýšľala, či to bola náhoda alebo to na mňa v "databáze" môjho životného osudu čakalo ako na tácke. Stále ešte neviem výsledok. Že kto asi by mi to tam naservíroval pred príchodom na svet, možno sa raz dozviem: -)
Hoci si nerada pripúšťam, že by som nemala žiadnu možnosť ovplyvňovať svoj život. 

Jedna moja priateľka mi rozprávala príbeh svojej exspolužiačky. "Prerozprávam" vám ho vlastnými slovami: 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Si predstav, po dlhšom čase som stretla Bebu a vieš aká náhoda sa jej stala? Už dávnejšie som Ti hovorila, že má viacročný vzťah s rovnako starým chalanom (obaja mali 30). Bývali spolu, Beba si vzala hypotéku na byt v centre mesta a k nej aj veľmi vzťah na celý život a k nemu aj veľmi mať spoločné deti.
On ani náhodou. Stále jej hovoril, že sa na to ešte necíti. Keď to zopakoval už asi po stý krát, po siedmich rokoch vzťahu ho z bytu vyhodila. Dala mu 2 hodiny na zbalenie a odchod. Kým sa balil, išla si do mesta prevetrať hlavu. Len tak bezcieľne blúdila po meste, oproti išiel chalan s cestovným kufrom na kolieskach a keď sa obišli, zastavil sa, otočil sa a dobehol ju.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


- Si to ty, Beba?
- Som, odkiaľ ma poznáš?
- A ty ma nepoznáš?
- No niééé ... to si ... fakt ty? Si sa riadne zmenil. Roky som ťa nevidela. Odkiaľ ideš a kam?
- Práve som pricestoval z Írska, robil som tam od skončenia školy.
- Máš čas?
- Hocikoľko. Idem si len pohľadať hotel a zajtra cestujem domov k našim. Chcem sa usadiť doma.

Posedeli zopár hodín, vyrozprávali si svoje životné osudy, veď od skončenia školy sa nevideli. Beba mu v skratke porozprávala o sebe, veď bol jej láskou v 3. ročníku výšky. I keď len krátkou. Potom si už našla svojho "pravého". Toho, s ktorým sa práve rozišla.

Beba mrkla na hodinky, či už ubehli 2 hodiny a svojej bývalej láske povedala, že si nemusí hľadať žiadny nocľah v hoteli.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Normálne ostali spolu, po pár mesiacoch sa vzali a Beba je nielen v siedmom nebi, ale aj v siedmom mesiaci."

Ja viem, je to príbeh ako z červenej knižnice, možno na prvý pohľad neuveriteľný, ale je pravdivý.

Od tohto vyrozprávania od priateľky ubehlo už cca 10 rokov. Párik, ktorý sa v pravej chvíli stretol na pravom mieste, je spolu dodnes a majú spolu dvoch chalanov. 

(ne) náhody sa sem-tam stávajú. 

 

 
 

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu