reklama

Babkovský syndróm

Ešte ho nemáš? - sa ma opýtala rovesníčka 60+. Neblbni, to je čo? - pýtam sa. No čo nevieš, že veľmi túžiš mať vnúčatá a Tvoje deti sa ani za svet k tomu nemajú - vysvetľuje mi. To čo Ti napadá, že Tvoje deti majú mať svoje deti podľa toho ako chceš Ty? - nejde mi do hlavy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (37)

Pri tejto debate som si spomenula na svojho známeho, ktorý sa v 50-tke dozvedel, že bude dedkom a vynadal svojmu 19-ročnému synovi, keď mu to povedal, že či sa nehanbí takého mladého chlapa spraviť dedom a že on sa na to vôbec necíti a nech sa prace z domu a čo najďalej od neho, keď "to" nevie robiť bez následkov detí.

Nie je dôležité, že on tiež prišiel k synovi v podobnom veku a podobným spôsobom:) 
Jeho syn sa aj odpratal z domu, dokonca tak ďaleko, že ho dodnes nenašiel, je mimo Slovenska a nemá záujem nielen o otca, ale ani o dieťa a jeho mamu. 

Keď sa ma moja priateľka Marika opýtala toto, prešla len malá chvíľka a dozvedela som sa, že budem babkou.

Bez toho, aby som to nejako poháňala. Nemala som dôvod, ani najmenší. 
Každý človek si žije svoj život, nikdy som netúžila po vnúčati len preto, že by som sa v živote nudila a tiež neviem prečo by som sa montovala do života najbližších. 
Veď si ešte dobre pamätám, ako mi otec vynadal, keď sa dozvedel, že čakám druhé dieťa v priebehu necelých 2 rokov:) 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ono vôbec nie je dôležité, kedy sa žena stane babkou, nie je dôležité ani to, kedy sa stane mamou, nie je dôležité to, kde bude bývať a žiť a ako dlho.

Dôležité je, že ... s kým:)

P.S.: Čestne priznávam, že byť babkou je jeden z 3 najúžasnejších zážitkov môjho života:) 

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu