reklama

Rýchle, krátke dialógy zo života III.

Neviem, čo ho inšpirovalo, alebo čo mu to napadlo, ale povedal mi: Mám Ťa veľmi rád, fakt veľmi.... No tak schválne povedz ako až veľmi - ani ja neviem, čo ma inšpirovalo k tomu, aby som mu takto odpovedala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Kupodivu mi aj odpovedal po krátkom zamyslení:

"...Mám Ťa rád až tak, že ... som Ti odpustil nielen všetky minulé nevery, ale aj všetky budúce."

Bodka. Boduje. Môj muž.:)

"No dobre, ale prečo si mi to nepovedal skôr?" - pýtam sa vo svojom 63. roku života. 

1. Dva a polročná vnučka búcha na chladničku:

"Chcem džús, chcem džús!"

"A ja chcem modré z neba a hodinky s vodotryskom"! - odpovedám. 

Vzdiali sa na minútku, reku, prešlo ju to, myslím si; no ale kdeže!

O chvíľu príde a víťazoslávne mi ukazuje modrú samolepku v zdvihnutej ruke:

"Babuš, tu máš modré z neba!"

No čo iné som mohla, len naliať džúsik do pohára s Olafom:)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2. Štvorročná vnučka lašuje v mojej kozmetickej poličke a pýta sa "čo to je?".

 "To je taký krém z Mŕtveho mora"- odpovedám pri nejakom kelímku.

"Z mŕtveho?? A prečo si radšej nekúpiš taký z mora živého?" - má pravdu.

3. Umývame auto.

Na dvore. Bez šampónu. Len vodou zo studne.

​Dva a polročná vnučka sa pozrie do vedra s vodou a pýta sa:

"Tá voda je špinavá. Treba ju tiež umyť. Babka, ako sa umyje tá špinavá voda?"

No tak to keby som vedela, tak to by som vedela už skoro úplne všetko:)

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu