reklama

Rýchle, krátke dialógy zo života IV.

Ako dôchodkyňa sa motám kade-tade, hlavne tam, kde sa mi chce:) Tak to prajem úplne každému, aké to je ... nadovšetko fajn. ​No a hlavne s vnúčatami, tie už k babke tak nejako patria.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)

1. Schádzame dolu schodmi od jaskyne Driny. Triapolročná vnučka počíta schody ... pekne postupne od jedna až po 13. a potom 14.15.16.17.18.19. ... ďalej nevie, zastaví sa a znova 14.15. ... atd.

Hovorím tomu môjmu, že tá naša G. má ale filipa, keď si takto poradí s počítaním, keď nevie ako ďalej.

Povedala som to celkom potichu, ale naša G. na to okamžite zareagovala: " Áno, a ja sa s tým Filipom v škôlke aj hrám!" 

​2. Večer v posteli s vnučkami je to vždy zážitok. Tma tmúca, unavené sme všetky tri, ale aj tak začne debata.
​"Babka, budeme dnes cestovať do Prčic?" - spýta sa staršia.
"Jasnačka, kam inde?"- odpovedám.

​Do Prčic cestujeme často, teda hlavne od​vtedy, odkedy som sa raz preriekla a povedala na niečo "do Prčic". 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vnučky veľmi priťahovala cesta do Prčic. Lebo keď chceli vedieť, čo vlastne je v tých Prčiciach, tak som im vysvetlila, že tam je úplne všetko naopak ako u nás. Čiže sneh je čierny, rieka tečie do kopca, zmrzlina je teplá, ľudia tam chodia po rukách, zmrzlina je slaná atd...

Staršia vnučka mi hovorí: "Babka, ja nechcem, aby si niekedy zomrela".

"A prečo? Veď každý raz zomrie, tomu sa nedá ubrániť".
​"No lebo potom kto s nami pred spaním bude cestovať do Prčic ?":)

3. Bicyklujem. Krátka prestávka ako vždy u Dina.
​ Je tam stará pani na vozíčku. So svojím synom, už tiež šedivým a jeho manželkou.
 Úžasne sa jej venujú.
​ Keď odchádzam, pristavím sa a poviem: "To je môj sen. Keď budem takáto stará, aby ma tu niekto takto priviezol".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Tak zavolajte, prídem pre vás" - odpovedal mi jej syn, ešte možno o voľačo starší ako ja.

Číslo a kontakt nedal, ale to neva, lebo sa tam stretávame každý druhý deň:) 

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu