reklama

Aké darčeky dávate?

Mám rada originálne darčeky, také aké sa už nikdy viac v živote neopakujú. Moje dcéry sú v originálnych darčekoch majsterky! Dostali sme od nich už všeličo, napr. kocku s polohami kámasútry pri príležitosti 25. výročia svadby, alebo „všetko na krásny večer“ a bolo tam pravé šampanské a chipsy a ešte kopu iných maškrtiek alebo ručne uštrikovanú ponožku zo všetkých zvyškov vĺn naplnenú takým všetkým možným, že sme celý večer nestihli nič iné, len prezerať:-) Ale sú aj iné ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

A počula som, čo všeličo dali moji známi svojím milovaným:

- jeden zo šéfov firmy, kde som voľakedy pracovala, mi povedal, že nemá peniaze a tak sa rozhodol svojej žene k 50-tke dať taký darček – sľub, že prestane fajčiť. Fakt ho dodržal. 

- jeden kamarát – kolega dal manželke k 40-tke darček – doživotnú vernosť. Ani len netušila o jeho nevernosti, tak sa o tom darčeku nikdy nedozvedela:-) Asi o 10 rokov sa nám priznal, že dobre, že jej vtedy  dal ešte aj kvety, lebo ten darček vernosti bol darčekom len asi 3 mesiace:-) 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- jeden môj kamarát dal svojej žene kladivo. Vraj na to, aby mu vytĺkla z hlavy všetky jeho hlúposti. Vzápätí priznal, že pre istotu dal len gumové (kladivo).

- jedna známa mi povedala, že dostala krásny prsteň. Dala si ho hneď na ruku. Potom si išla ruky umyť. Manžel neodhadol správne veľkosť prsteňa a pri tom umytí skončil vo výlevke umývadla. Ale ona povedala, že si ho odložila a že ho doma nosiť nebude. V najbližší deň pobehala klenotníctva a kúpila si takmer navlas zhodný, ale už vo svojej veľkosti.

- moja kolegyňa darovala manželovi nové puzdro na doklady. Kvalitné, kožené, nádherné! Keď mu ho kupovala v Nemecku na služobke, skúšobne do neho vložila svoj pas. Ten pas tam ostal, lebo na hraniciach nikto nepýtal. A v tom pase bola vložená aj potvrdenka z hotela. A na tej potvrdenke bolo napísané, že na izbe tej a tej dňa toho a toho boli spolu tá a ten ... Dnes je rozvedená a ten z tej potvrdenky je už tam-tam:-)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja neviem dávať originálne darčeky. Keď dám môjmu mužovi nejaké fajn vínko, frfle mi, že z neho robím alkoholika, ale vypije:-).  Keď sa rozhodnem, že z neho nebudem robiť alkoholika, tak mu kúpim košeľu. Vždy kupujem veľkosť 39 alebo L. A nechápem, prečo z nich mu sadne tak „šik“ len asi tak 20%:-). Asi že nekupujem zakaždým len z jednej značky. Ale nosí ich poctivo všetky takmer všetky, čo má robiť, keď narodeniny a meniny a Vianoce sú len trikrát do roka?:-))

A predsa len som raz dala originálny darček! Chodila som vtedy tak „natruc“ po jednom rozchode s jedným, že som sa to rozhodla po dvoch mesiacoch vzdať. A tak som na to rande prišla a usmievala sa a povedala som mu: „Dnes mám pre teba darček.“ Zažiaril a chcel mi dať pusu, ale odtiahla som sa, lebo to bolo v centre mesta a moc známych a tak ... Potom som ten „darček“ vytiahla z vrecka a bol to rozlúčkový list a veľmi stručný. Bolo na ňom napísané „KONIEC“. Ešte som bola taká hlupaňa, že som sa chcela ukázať ako čerstvý žiak hodín nemčiny a tak okrem toho tam bolo aj „END“:-) Ten chlapec sa mi tam (v centre meste a pred všetkými) rozplakal a ja ... ja sa doteraz za to hanbím ako pes. A ešte omnoho viac... 

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu