reklama

Stretnutia s ľudmi, náhodné, prekvapivé

Sem-tam mám také chvíle, keď sa mi podarí stretnúť s ľuďmi, ktorých som už dlhé roky nevidela. ​Nemám FB, tak kontakt nijako nevyhľadávam, neznásilňujem, ono to príde samo. A čo nepríde, tak nepríde. ​Ale väčšinou prišlo!:)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

1.Včera som sa stretla na mieste cca 150 km vzdialeného od môjho miesta bydliska s mojou pani učiteľkou z prvej triedy. Tú takú, na ktorú sa nikdy nedá zabudnúť. Prísna, veľmi prísna, ale sem-tam sa aj usmiať vedela.
​Adoptovali si manželom dieťa mierne postihnuté, bol to Majko, kamošili sme sa ním na našej ulici.
​Pani učiteľka si fakt na mňa pamätala, nebola som ničím výnimočná, ale moja mama bola jej kolegyňa, tak si pamätala.
​Pamäť učiteľov na svojich žiakov obdivujem, lebo ja som si mýlila aj mená svojich klientov, najmä Slávik a Stehlík:)

​2. ​Včera som sa stretla aj s mojou pani profesorkou zo strednej.
​Úplne ma dostala tým, keď mi hovorila o tom, ako som ju opravovala v terminológii hutnej výroby s kovovýrobou. No ja ani dnes neviem, že aký presne rozdiel v tom je, ale je mi jasné, že som nebola nijako príjemná študentka a nedostatky v príprave som si vynahrádzala takýmto prezentovaním:)

​3. Pred 2 rokmi som sa stretla s mojou prvou triednou zo strednej.
​ Už vtedy bola neskutočná, taký ten človek, ktorý vás svojou charizmou schmatne v prvej sekunde a nikdy nepustí, lebo už NIKDY nespoznáte lepšieho Človeka, Pedagóga, Učiteľa do života.
​Odvtedy sme spolu v kontakte celkom často. Vážim si to neskutočne - ja neporiadna študentka a ona - prevýnimočná pani profesorka. (Všimnite si, že tentokrát bez smejla, smajla:)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

4. Príde na párdňovú návštevu môj milovaný Grzsies G., milujem ho rovnako ako jeho životného partnera Kubu. Pozoruje ako zvozím môjho M., že začal umývať riady, lebo bežne to nerobí, nemám rada, keď sa niekto pred návštevou prezentuje takto honosne:) Hlavne sa teda obávam o moje kúsky obľúbeného riadu:)

​5. Potom príde jedného dňa môj odveký kamarát J., ohlási sa necelú hodinku pred, upratať nestihnem, však nie je treba, upratané mám stále:)
​No ale upratať seba, tak na to by mi nestačili ani 3 životy, tak sa len trochu učešem, OK, už zvoní pri dverách:)
​Objímeme sa a pokecáme, z tej hodinky žijem celkom dlho, bolo to fajn, starí kámoši nikdy nesklamú, to už mám tak nejako nastavené v sebe:)

​6. No a potom, aby toho nebolo málo, sa ohlási deň vopred na návštevu TOP-kamarát L.
​Je to presne ten typ človeka, ktorého charizma lapí hneď každého, no ešte že sa ani náhodou nevenuje politike, prevalcoval by aj Babiša, lebo žije v krajine, kde aj tento pán.

​Dovolenkové obdobie mám rada odjakživa. Hoci sama v sebe mám dovolenku hocikedy, kedy sa mi zachce.
​Milujem more, hory ...
No ale hlavne milujem svojich kamarátov, priateľov, známych ... všetkých tých, ktorí mi v lete prídu do mojej letnej cesty.

​No a to by som nebola ja, keby som nevyklebetila, čo leto prinieslo mojej TOP priateľke.
​Na FB si ju našla jej prvá láska. Ona v Bratislave, on v Košiciach.
Išiel z KE do BA na služobku.
45 rokov sa nevideli.
Na deň stretka sa chystala výnimočne.
​Celý byt vyupratovala, bežne to až tak nerobí.
​Moja priateľka je šetrná podobne ako všetky dôchodkyne.
​Byt upratovala tak, že ako handru použila vyradený spodný diel svojej spodnej bielizne. 
​Ako obyčajne ho vyvesila na balkón vysušiť na ďalšie použitie.

​Prvá láska prišla načas.
​Poriadne nervózna.
​A že:"Môžem si ísť zapáliť na balkón?"
"Jasné, môžeš" - povedala.

​Po dofajčení sa rýchlo rozlúčil.

​"Do kelu, prečo?!"

​Potom išla na balkón, že sa vyvetrá, uprace popolník .. všimla si tie sušiace sa gaťky ... tú handru...
​No potom jej to došlo:)

 

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu