reklama

Vážená naša koalícia!:)

Hlavne sa nepobite ​To vždy hovorím mojím vnučkám, keď sa začnú medzi sebou hašteriť. ​Keď sa vnučky chcú poštuchať, aj tuším, že prečo a načo.  ​Nezainteresovaný ani nevie a nemusí vedieť prečo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (69)

No ale prečo sa štucháte vy, zabŕdate do seba, virtuálne sa aj pomlátite, cez médiá priamo pomlátite, no ale sa mlátite medzi sebou hlavne tak, aby národ nevidel a nevedel, že prečo vlastne a naozaj. Obyčajná PRAVDA.
Prezraďte svojím voličom!:)


​Vnučiek sa vždy opýtam, že prečo?
Prečo ten škrabanec?
​No lebo ma kopla pri kotrmelci na tráve, lebo mi na húpačke buchla do nohy, lebo, lebo ...
Ale hlavne povedia ŽE PREČO.

​No a teraz povedzte vy, že prečo?
​Odpoveď, že sa to nedá povedať, je pre koho?
​Pre vás, aby ste sa vyhli odpovedi?
​Pre nás, ktorých máte za totálnych blbcov ?
Že však už toľko nám toho zožrali, že hádam ešte zopár súst od hladu po zdravej politke zožerú?!
No napríklad ja nie.
​Ja vôbec nejem to, čo nechcem. Kvôli komu a čomu by som to robila ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viete, poviem vám predsa len jedno.
Že rodina.
​Možno ste už aj zabudli, čo to je a čo to znamená.
​Určite to nie je len pes a striedanie manželiek a mať kvantum mileniek.

Nie, nie.

​Rodina sme my, ktorých väčšina nás tu ešte stále ostáva na Slovensku, hoci nie sme takí tí roduverní hejslováci, sme úplne normálni Slováci. Nie sme radostní z toho, čo vyvádzate, ako nám prezentujete súdržnosť a bohvieeštečo.

Ste ješitní.
​Ochoreli ste mocou.
​Asi aj peniazmi a majetkom.
Ochoreli ste samí zo seba.
Nezvládli ste to.
​Lebo málokto svoje ochorenie zvládne bez pomoci iných.
​Ja vám rada pomôžem vo vašej chorobe.
Voliť vás nebudem.
Ani som vás nikdy nevolila.

​Lebo tí, ktorí vás volili, vám najviac ublížili,

​Tak dovi, v lepších časoch pre vás aj pre nás.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No hlavne pre moje vnučky. Nechcem, aby mne aj vám ušli len kvôli vám! 
 


 

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu