reklama

Ženy vo veku 62 +

Mám veľa kamarátok a priateliek vo veku 62+.. Sem-tam sa stretneme a vyrozprávame sa. ​Niekedy som potichu a mlčky a počúvajúc viac ako rozprávajúc. ​Čo je u mňa rarita:) ​Tak som sa započúvala do príbehov:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (79)

1. Vydatá.
Má dvoch synov. Jeden z nich sa oženil so slobodnou mamou. Mali spolu dieťa. Po pár rokoch sa rozhodla, že sa s ním rozvedie a vzdala sa oboch detí v prospech svojho exmanžela. No hádajte, kto sa stará o syna, jeho dieťa a jedno "vyženené" dieťa?
​Obdivujem ju, nedokážem takto hneď na počkanie povedať, či by som niečo také dokázala ja. Mám dcéry a v takomto prípade to je asi iné. Aspoň pre moje vnímanie.

​2. Vdova.
Už dlho. Clivie za rodinkou, ktorá žije nie pri nej. Pracuje. Do dôchodku ani moc nechce ísť, lebo že čo sama doma. Tak rozmýšľa, že si zaobstará psíka. Alebo v najhoršom aj niekoho, kto nebude potrebovať toľko opatery:)
Aj ju obdivujem. Ja a sama? Ani netuším, čo by sa zo mňa stalo. A čo vôbec by zo mňa ostalo:)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

3. Rozvedená.
Krásna, príťažlivá aj vo veku 60 +.
Má veľa prežitého. Aj zažitého.
​Jedného dňa skončila v zahraničí ako opatrovateľka veľmi starého pána. Zaľúbil sa do nej. Aj ona do neho, ale trochu iným spôsobom:)

Nerada sa balila domov, keď zomrel.
Ešte menej sa tešili pozostalí, keď nahliadli do závetu.

4. Druhýkrát vydatá.
Vnučka sa zamilovala do Turka. Babka je z toho zhrozená. Pýtam sa je, že prečo? "Vieš si predstaviť, že moje pravnúča bude napoly turča?" - vysvetľuje.
​"Viem" - odpovedám. 
"A čo by si chcela radšej? Mať to" turča" alebo nič?"
​"Preboha, tak to radšej to "turča"! Nič nikdy!!

Meníme seba, meníme názory, my, staré baby, proste svojím spôsobom mladneme rovnako ako starneme a niekedy nevieme čo skôr:)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Červená knižnica ako vyšitá, však?
No ale sú to príbehy zo života, každá z nás ich má po ruke hocikoľko.

​Keď som raz išla s vnučkami z búrky do úkrytu a hovorila som im, že sa vôbec nemusia báť, lebo som auto zaparkovala tak, aby bolo poruke, keď z neho vyjdeme, tak jedna z nich sa ma spýtala:
​"Babka, a to si ako myslela že po ruke? Po ktorej? Po mojej alebo tvojej?" 


​ 

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu