reklama

Z Terchovej

Kto by nepoznal Terchovú? Rodisko jedného zo slovenských zbojníkov. Jurko Jánošík sa k tomu hrdo hlásil. Máme aj takých, čo to zatĺkajú. Kým im to nedokážu:-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (154)

Terchová je známa aj ako turistické centrum Malej Fatry. Turisti si tam prídu na svoje.

O Terchovej a turistických cestičkách v jej okolí je zbytočné veľa rečniť a vypisovať. Viac ako slová povedia foto.

Tentoraz vznikli foto bez mojej účasti. Kým som ja v sobotu 11.5. 2019 bola na jednej mimoriadne vydarenej a dlho pripravovanej akcii v krajskom meste vzdialenom pol hodinku cesty autom od Terchovej, jeden člen našej najužšej dvojčlennej rodinky sa vybral potúlať do prírody v okolí Terchovej a niečo aj nafotil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tu je malá ochutnávka:

V tomto roku nie je nič mimoriadne vidieť sneh na vrcholkoch hôr aj v máji.
V tomto roku nie je nič mimoriadne vidieť sneh na vrcholkoch hôr aj v máji.  
 
Obrázok blogu
Obrázok blogu
V kmeňoch stromov si každý nájde niečo. Trošku fantázie a ide to samé.
V kmeňoch stromov si každý nájde niečo. Trošku fantázie a ide to samé.  
Obrázok blogu
Keď som tam bola naposledy, takýto chodníček tu ešte nebol.
Keď som tam bola naposledy, takýto chodníček tu ešte nebol.  
Nie som sama, kto sa rád prechádza popri potôčiku.
Nie som sama, kto sa rád prechádza popri potôčiku.  
Zurčí to. Jeden z najkrajších zvukov v prírode.
Zurčí to. Jeden z najkrajších zvukov v prírode.  
Keď sa v Dierach špacíroval Juraj J., takýto rebrík tam vtedy nebol.
Keď sa v Dierach špacíroval Juraj J., takýto rebrík tam vtedy nebol.  
To je láska! Materinská a aj k jedlu:-)
To je láska! Materinská a aj k jedlu:-)  
Kam si odišla? Ešte, eštééé!
Kam si odišla? Ešte, eštééé!  
Trochu studená, ale otužovať sa treba od mala.
Trochu studená, ale otužovať sa treba od mala.  
Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu