reklama

Nadriadení a podriadené

Po dlhšom čase som sa stretla so známou. Po vydaji sa odsťahovala za manželom do Čiech, po dvoch materských si hľadala prácu. Vraj dosť beznádejné. Pre Slovenku nehovoriacu česky, so stredoškolským vzdelaním. Maximálne tak práca za kasou v hypermarkete, víkendy, sviatky, nočné smeny a to všetko asi tak za 15 000,- korún českých aj s hmotnou zodpovednosťou. Tak to teda určite nie!:-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Nakoniec si prácu našla. Vo firme, ktorá vyrába niečo podobné ako lego. Za výrobným pásom. Ale za nočné a sviatky a víkendy platili dobre.

Prvé dva mesiace to bolo hrozné. Celú smenu pri výrobnom páse, počas presne časovo ohraničených prestávok príšerný zhon. Vecko, káva, obed. Všade fronty. Neexistovalo nestáť pri páse načas.

Kolegyne boli neznesiteľné baby, primitívky, ktoré večne len klebetili o šéfoch, o mužoch, o deťoch a o oblečení tých, ktoré to zrovna nemohli počuť.

Po dvoch mesiacoch sa s kolegyňami skamarátila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri páse boli samé ženy. Najvyšší šéfovia boli muži. Stredné šéfky boli aj ženy.

Za strednú šéfku sa nedalo vypracovať nijako ináč, len sa vyspať s niektorým z najvyšších šéfov. Vraj neexistuje ináč. Môžeš robiť ako chceš dobre a výkonne, môžeš byť omnoho šikovnejšia ako iné; keď sa nevyspíš, nie si šéfka.

Spýtala som sa:

"Ako sa ti podarilo po tých dvoch mesiacoch medzi ne zapadnúť?"

"Vieš, keď som ich už poznala, prišla som na to, že sú to výborné ženy. Môžeš si s nimi na rovinu pokecať o všetkom. O šéfoch, o mužoch, o deťoch, aj o tom nemožnom oblečení niektorých. Už tam mám aj najlepšiu kamarátku. Lenku. Porozprávame si fakt všetko. Aj intímne."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"A kto je to tá Lenka?" - chcela som o nej vedieť niečo viac.

"Lenka...? No to je jedna moja podriadená, ja som teraz jej šéfka."

Vybuchla som do smiechu...:-)

Známa sa na mňa nechápavo pozerala a spýtala sa:

"Čo..? Tebe sa nezdá, aby sa podriadená a nadriadená kamarátili? Nám s Lenkou to teda vôbec neprekáža ..."
 

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu