reklama

Kedy si ja užijem svojho muža ...?:-)

Čoskoro na krku 30. výročie našej svadby. Ešte predtým 5 rokov chodenia. Ešte predtým 18 rokov susedského kamarátenia sa. Poznáme sa celý život a aj tak odjakživa trpím nedostatkom svojho muža:-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (65)

Počas obdobia susedského kamarátstva som podľa rodičov bola neposlušná a nezbedná, tak som nemohla na ulicu za kamarátmi len tak hocikedy.
Počas obdobia chodenia s mojou láskou on študoval na dennom štúdiu VŠ 240 km odo mňa, domov chodil jedenkrát za mesiac.


Ja som študovala diaľkovo a nebyť vyblicovaných hodín počas jednodňového sobotňajšieho štúdia, ani by som ho nevidela inde len ráno a večer na hlavnej bratislavskej stanici.


Prvé 3 roky manželstva sme žili oddelene. Prvý rok on na vojne v Seredi s tromi opušťákmi (z toho jedna týždňová dovolenka) za celý rok a ďalšie dva roky on na svojom novom pracovisku v Piešťanoch a ja s detičkami v Čadci.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Po dvoch rokoch sme dostali firemný byt v Piešťanoch. Huráááá! Konečne spolu!
Lenže ... žiadne konečne spolu nebolo:-(
 
Dve malé detičky, medzitým som sa zamestnala aj ja a nejaké jasličky a škôlky som prvé 4 roky veku detí odmietala.


Takže čo iné ako práca na smeny? Denné, poobedné, nočné. Vždy tak, aby sme sa pri detičkách vzájomne vystriedali a narýchlo medzi dverami si povedali: áno, sú najedené, mladšia má nádchu, staršia ešte pospí, nebuď ju, prihrej jedlo z chladničky, na bicykli mám defekt a ak sa Ti podarí, skoč po čerstvý chleba, lebo ráno nemali...


Keď mohlo byť konečne dobre, manželova firma skrachovala, ja som sa zo zúfalstva dala na podnikanie (:-) ) a o dva roky to isté spravil aj môj muž.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Asi som ho inšpirovala k tomu, že má postarané na 12 hodín denne o neprítomnosť doma:-) Sem tam aj v sobotu a nedeľu, lebo ako správna podnikateľka som si prvé roky podnikania robila od sekretárky a upratovačky všetko:-). To bolo v rokoch 1992 - 1995.


Dnes by to už mohla byť prvotriedna parádička. Detičky odrastené, sebestačné, mimoriadne schopné (ktorá mama by povedala niečo iné na svoje "milovaniatka"?), obe firmy zabehnuté, prosperujúce ...
Môjho muža práca nekonečne baví. Až tak nekonečne, že keby ho hlad neprinútil prísť domov okolo ôsmej večer, tak možno ani nepríde:-)


Mňa práca baví tiež. No ale ... doma som rada aj z iných dôvodov ako len od hladu:-) 

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Keď môj muž príde domov, začne relaxovať. Najskôr sa naje. Potom si zahrá na rôznych hudobných nástrojoch. Potom si zájde do svojej dielne. Potom si niečo odborné prečíta. Potom si pozrie telku.


Keď ja prídem domov, tiež si začnem relaxovať. Najskôr idem k netu. Potom navarím. Potom sa najem. Potom ...čakám na svojho muža...:-)


Už sa teším a spolieham len na dôchodok! Konečne budeme spolu! Celé dni!


Keď som to povedala môjmu mužovi, tak nechápal. Že aký dôchodok. A že na čo by sa naň mal tešiť. A že on bude robiť až do smrti. A že nech sa pozriem na Baťu. Má vyše 90 a stále čulý a výkonný.
Tak to je môj koniec!:-)

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Aj ja chcem byť čulá a výkonná a až do smrti. Ale chodiť do roboty a robiť až do smrti... ?:-)


To ja mám úplne iné plány:
- Pôjdem do predčasného dôchodku.
- Robiť budem len vtedy, keď sa mi bude chcieť. A len to, čo sa mi bude chcieť.
- Budem varovať vnúčatá. Najradšej niekde pri mori, alebo v pekných horách.

Keď sa s týmito plánmi zdôverím svojmu mužovi, tak sa ma opýta:


"A to kde chceš vziať na Slovensku more? Alebo chceš niektorú z dcér vydať niekde k moru? A odsťahovať sa tam? A kto mi bude variť večere a prať? A kto mi bude nadávať, že sa Ti nevenujem a že si ma nemôžeš užívať toľko, koľko chceš ...?":-)

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu