reklama

Fragmenty z návštev mojej veľkej rodinky

Počas víkendu som pobehala veľa hrobov. Rodičia, starí rodičia, ujovia ... spolužiačka zo strednej. Sviečka, kytička a na každého z nich som si pospomínala ...  Popritom som navštívila rodinku, na čo sa vždy veľmi teším. Samé novinky! A toto som sa dozvedela od svojich milovaných (bratranci, sesternice, súrodenci ...)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (41)

1.:"Mama má rakovinu pľúc. Ale nevie o tom, tak jej to nehovor. Nechávame ju v tom, že sa jej ťažšie dýcha len preto, že je jeseň. Má 83 rokov, tak čo ju budeme trápiť."

2.:"Nejako sa mi zle dýcha. Asi to bude tým počasím. Často chodím k doktorom, ale nič mi nepovedia."

3.:"Dcéra (vydatá už dva roky) zarába na bývanie v Írsku. Je tam na pol roka, v pokladni hypermarketu dostáva 8.- EUR na hodinu."

4.:"Aby som si nejako prilepšil k platu zamestnávateľa, chovám býčky a pestujem zemiaky na 40 ároch."

5.:"Aj keď som zamestnaná v talianskej firme ako účtovníčka, ešte si musím privyrábať na živnosť. A vieš, že tu na našom hornom konci dediny, kde doteraz neštekol ani pes, vymerali diaľnicu a začínajú stavať do Poľska? A kde my teraz budeme chodiť zbierať hríby a čučoriedky?"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

6.: "Vieš ako mi je? 13 rokov som podnikal, keď som si zlomil nohu a vyše roka som nemohol pokračovať, zamestnal som sa. Je to pre mňa šok byť po toľkých rokoch zamestnancom."

7.: "Tešil som sa na vstup do EÚ. Že bude viac roboty aj mimo Slovenska. Ale Poliaci nám tu v pohraničí vyfúkli všetky zákazky na plastové okná. Sú lacnejší. Kvalita nikoho nezaujíma, len cena."

8.: "Janka, nechceš ísť bývať do vlastného domu? Tu sú lacné pozemky. A pomôžeme Ti so stavaním." 

9.: "Pribudli mi tento školský rok v triede ďalšie 3 deti. Už mám aj asistentku." (moja "rodinná príslušníčka" učí mentálne postihnuté deti a pri rozhovore s ňou o detičkách, ktoré jej zverili, sa ťažko hľadajú slová; omnoho ľahšie slzy v očiach - teda v tých mojich...)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

10: "Dcéra (čerstvá absolventka práva) sa zamestnala v štátnej správe na katastri. Dochádza 30 km a plat ...radšej nepoviem."

11. "Dcéra pracuje v reedukačnom ústave a neviem ako dlho tam ešte vydrží, lebo je to tam hrozné ..."

12. "Mám dve priateľky. Jedna sa páči mojej mame, lebo je solventná (škaredá a stará, ale gazdinka), mne sa páči tá druhá (pekná a mladá, nesolventná a negazdinka ) a máme s mamou rodinný konflikt kvôli tomu." 

13. "A vieš, že muž tvojej spolužiačky sa oženil s takou a takou ... ani nie rok po jej smrti? A vôbec mu neprekáža, že ju zabil pri tej havárke?"

Som strašná egoistka. Súcitím s každým. Všetko chápem. Pre všetko sa viem potrápiť ... Ale aj tak ... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale aj tak ma zo všetkých mojich návštev príbuzných najviac potešila správička, keď sme sa počas víkendu na nete dozvedeli, že môj synovček Martin J. skončil na majstrovstvách sveta v šachu v kategórii do 18 rokov (konaných v Gruzínsku) na 21. mieste!:-)

Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu