reklama

Marec - mesiac knihy. Keby len jednej ...

U nás doma platí Čo mesiac - to mesiac knihy. Alebo Náš byt - byt knihy. Knihy ma jedného dňa expanziou svojho nami prideleného priestoru vytlačia z bytu. Vyhodia ma na ulicu. Keby to spravil môj muž, tomu by som ešte odpustila:)).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (40)

Knihy sú pánom našej domácnosti.

Keď sa uvoľní nejaké miestečko po vyhodených topánkach, po vyhodenom šatstve, po (ne)vyhodených dcérach (:)) ... , hneď si ho uzurpujú knihy.

Ešte nikdy ani jeden člen našej domácnosti nepovedal, že by mu prekážali a zavadzali knihy. Všetko ostatné už bolo na reči:)

Knihy si kupujem spôsobom: "Ach, ááách, perfektná kniha, perfektný autor, teraz momentálne síce nemám čas si ju prečítať, ale raz ho budem mať!" Nekonečná radosť z knihy a chuť na prečítanie sa dostavuje okamžite.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Fakt si myslím, že knihy sú drogy:) Že je to závislosť. Proste ich musím mať! Lebo keby som náhodou mala raz aj čas ...

Každú z nich si prelistujem ešte v deň, kedy sa stane privilegovaným členom našej domácnosti. A na dôkladné prečítanie si ju odkladám "dobudúcna".

"Dobudúcna" mám odložených veľa vecí.

Prečítať všetky knihy. Niektoré aj podruhýkrát.
Precestovať svet. Všade aj druhýkrát!
Vzdelávať sa. Taká tretia alebo aj štvrtá univerzita!:)
Dozvedieť sa všetko nové.
Naučiť sa cudzie reči.
Cvičiť jógu.
Zdravo žiť. Podľa Bukovského.(Nie Bukowského!:) ) 
Meditovať.
Navštíviť všetkých priateľov roztrúsených po celom svete.
Naučiť sa piecť kysnuté.
Naučiť sa hrať na nejaký hudobný nástroj aj iné ako "Čierny Ján".
Umyť okná.
Upratať skrine.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veruže by sa zišlo.

Kým to všetko raz stihnem, tak sa zatiaľ aspoň mrknite na "diktatúru" kníh v našom neveľkom byte: :) 

Obrázok blogu



Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu



Obrázok blogu

 

Obrázok blogu


Janka Remešíková

Janka Remešíková

Bloger 
  • Počet článkov:  275
  •  | 
  • Páči sa:  103x

Nežehlím si spomienky, páčia sa mi v takej forme, akú im dal čas. Na to horšie pozabúdam, pekné cítim ešte raz. Zoznam autorových rubrík:  Mnou milovaní ľudiaStalo sa mi ...Moje úvahy o životeBlbostičkyMoji priateliaMoje veršíkyO všeličom možnom...Moje výletyFotoNie celkom vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu